ADSL

Eko PLUS

Eko Avantaj 16 Mbps'e kadar indirme hızı olan normal genel internet kullanımı için ideal ve fiyat olarak çok uygun tarifedir.

Hemen Başvur Sizi Arayalım

Başvuru Şartları

Bu kampanya'ya bağlantı adresinin desteklediği mevcut müşterilerimiz ve diğer operatörlerden geçiş yapacak olan Bireysel ve Kurumsal müşteriler başvurabilirler.

Fiyat Bilgisi / Detaylar
  • ​Hız​ | Tarife Kota/limit FİYAT
    16 Mbps'kadar Eko

    Plus

    Kota yok

    Limit yok

    280 TL
Kampanya Şartları
  • Bu tarife Veganet Teknolojileri tarafından sunulmaktadır.
  • İstenilen adreste Altyapı kontrolleri sonucu XDSL altyapı uygun ise Yeni ve Mevcut müşterilerimiz faydalanabilirler.
  • Diğer operatörlerden Veganet’e geçiş (Churn) yapacak abonelerden herhangi bir ücret alınmamaktadır..
  • VDSL tarifelerimizde Bina dolabına kadar olan kurulum (Etiketleme) 365₺ . Eve kadar kurulum istenmesi durumunda KDV ve ÖİV dahil toplam 800 ₺ kurulum aktivasyon ücreti alınmaktadır.
  • Nakil durumunda Veganet tarafından sunulan eve kadar kurulum hizmetini alarak tüm vergiler dahil 760₺ faturaya yansıtılır.
  • Yeni müşteriler için faturalar yalnızca tercih durumuna göre SMS veya Eposta yoluyla iletilecektir. Tercih güncellemesini Müşteri hizmetlerini arayarak yapabilirsiniz
  • Veganet internet güvenli internet profili sağlamaktadır.
  • Bu tarife bireysel kullanım içindir, ticari amaçla kullanılamaz. Veganet ticari faaliyetten şüphelenmesi durumunda, Abonelik Sözleşmesinde de belirtildiği üzere ve aboneyi koruma amacı ile öncelikle aboneyi uyarır. Abonenin kullanımında ticari amaç tespit edilmesi halinde; Veganet, ilgili aboneliği kullanıma kapatma ve tek taraflı iptal hakkını saklı tutar.
  • İlgili tarife ve diğer tarifeler hakkında detaylı bilgi için 0850-885 26 27 Veganet Müşteri Hizmetleri’ni arayabilir veya www.veganet.com.tr web sitesini ziyaret edebilirsiniz
Sıkça Sorulanlar
  • Tarifede belirtilen hızı tam olarak alabilir miyim?
    Ülkemizde bulunan altyapılar maalesef her bölgede her seviyede hizmet vermeye uygun değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızlar ve kesintisiz almak mümkün olduğu gibi diğer bölgelerde altyapı sorunlarından kaynaklı olarak hattınız tam kapasite ile hizmet veremeyebilir. Bu tamamen santralden evinize kadar gelen internet erişim kablosunun ne kadar verimli durumda olduğu ve santrale olan uzaklığınız ile ilgilidir. Diğer taraftan apartmanın ve evin içerisindeki tesisatın iyi durumda olmaması ve kablolarda ek olması gibi sorunlar daha düşük hızlarda internet kullanmanıza sebep olabilir. Hızınız tercih ettiğiniz tarifede tanımlı hattınız tarafından desteklenen en iyi değere sabitlenmektedir. ADSL tarifelerde hız sabitleme değerleri 8, 16 Mbps’e kadar; VDSL tarifelerde sabitleme değerleri 16, 35, 50, 75 Mbps’e kadar. Fiber tarifelerde sabitleme değerleri ise 35, 75, 100 Mbps’e kadardır. Bir örnek vermek gerekir ise hattınızın 40 Mbps desteklendiği durumlarda hattınızın sabitleneceği hız 35 olacaktır aksi halde 45 tanımlanması durumunda hattınızda istikrar sorunları yaşamaya başlayacaksınız yani hattınızda sık sık kopma ve dalgalanma gibi sorunlar yaşamanız kaçınılmaz olacaktır.
  • Sabit telefona ihtiyacım var mı?
    Veganet'te Sabit Telefona ihtiyaç yoktur. Sabit Telefon olmadan da internet hizmetini kullanabilirsiniz. Sabit telefon için ücret ödemek zorunda kalmazsınız.
  • Yeni bir modeme ihtiyacım olacak mı?
    Hali hazırda kullanmakta olduğunuz modem istediğiniz tarifedeki hız ve alt yapıyı destekliyorsa yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgede alacağınız hizmete uyumlu ADSL/VDSL/FİBER modem satın almanız gerekmektedir.
  • Aboneliğimi iptal ettirmek için ne yapmalıyım?

    Veganet Müşteri Hizmetlerini (0850 885 26 27) dilediğiniz zaman arayarak iptal süreci ile ilgili detaylı bilgileri alabilir veya iptal talebinizi Abone/Hizmet numaranızı, iletişim bilgilerinizi ve imzanızı içerecek şekilde hazırladığınız iptal talep dilekçesini bize göndererek yapabilirsiniz. Dilekçeniz 24 saat içerisinde işleme alınacak ve 7 gün içerisinde iptal işleminiz tamamlanacaktır. Dilekçeniz işleme alındığında ve iptal işleminiz tamamlandığında iletişim numaranızdan SMS ile bilgilendirileceksiniz. İptali takip eden son fatura döneminde o ay içerisinde kullandığınız gün kadar ödeme yaparsınız. İptal dilekçesinin işleme alındığı gün kullanımın son günü olarak sayılmayacaktır. Kullanımlarınız sona erdiği gün son gün olarak sayılacaktır.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Faturamı nasıl öderim?
  • Faturanızı web sitemizin en üst sağında bulunan müşteri girişi butonuna tıklayarak ‘Online İşlemler‘ panelimizden ödeyebilirsiniz. Panele giriş bilgilerinizi bilmiyorsanız 0850 885 26 27 nolu hattımızı arayarak kullanıcı adı ve şifre bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.

Modem kablosuz adını ve şifresini nasıl değiştirebilirim?
  • Modeminizin adını ya da şifresini değiştirebilmeniz için gerekli bilgilendirmeleri alabilmek için lütfen 0850 885 26 27 nolu hattımızı arayınız ya da Whatsapp üzerinden bilgilendirme isteyiniz.

Modem resetlendi ayarlarını nasıl yapabilirim?
  • Modeminizin resetlenmesi durumunda yapılandırma ayarlarınızın yeniden yapışması gerekebilir. Bu ayarları 0850 885 26 27 nolu hattımızı arayarak ya da whatapp mesajı atarak müşteri temsilcilerimizle birlikte yapabilirsiniz. Bu ayarları servisimizin gelip evinizde yapmasını isterseniz servis ücreti talep edilecektir.